Nee, bij Pirana is elk product eenvoudig jaarlijks opzegbaar per e-mail of telefonisch.

Nee, in de visie van Pirana passen enkel wereldwijd  open beschikbare systemen zoals WordPress, ModX, Shopify en andere CMS'en. Afhankelijk van de specifieke noden van jouw onderneming ligt het beste CMS meestal voor de hand. Wij vinden dat je best start met WordPress, maar naarmate je onderneming groeit liggen CMS'en zoals ModX en Spotify nog meer voor de hand. In ieder geval gelooft Pirana niet in gesloten systemen zoals bijvoorbeeld Wix, dat gemaakt is op basis van opensource WordPress code, of andere gesloten CMS'en verkocht als wit product onder eigen naam.

Ja, je kan eender welke domeinnaam bij Pirana registeren. Pirana is officiëel .be registrar, maar kan ook andere ltd's (domeinnaam extensies) voor je registeren. Daarnaast biedt Pirana ook kwaliteitsvolle webhostingpakketten waarop wij onze websites plaatsen. Dat zorgt ervoor dat je kan vertrouwen op kwaliteit en permanente ondersteuning en je nergens anders nog op zoek moet gaan voor de volledige uitwerking van je website.

Een CMS is een zogenaamd 'content management system'. De meeste websites worden tegenwoordig gemaakt met een CMS zoals WordPress en Shopify. Via zo'n systeem wordt de website opgebouwd via een koppeling met een databank waarin jouw teksten, foto's en andere media worden gestopt. Wanneer iemand jouw website bezoekt, wordt de informatie van jouw website dus uit een databank gehaald. Het scheiden van content (teksten, foto's, ...) en design zorgt ervoor dat websites efficiënter en sneller werken, en sneller kunnen geupdate worden naar een ander design.

Maar welk CMS is nu het meest geschikt voor jouw onderneming? Ben je een startende onderneming, dan bevelen we WordPress aan waarmee je supersnel kan starten. Voor complexe websites op maat liggen andere CMS'en mogelijk meer voor de hand. Vraag vrijblijvend ons persoonlijk advies.

Eigenlijk helemaal niet. Ten eerste is het zo dat je website - hoe goed die er ook mag uitzien - niet zomaar gevonden zal worden. Zelfs wanneer je website goed geoptimaliseerd is voor Google, mis je waarschijnlijk nog veel kansen door met je website niet alle mogelijkheden van Google Ads te benutten die verder gaan dan de gewone zoekresultaten.

Ook op Facebook en Instagram zijn er tal val mogelijkheden om slimme advertenties in te zetten en heel gericht te gaan adverteren. Op die manier spendeer je zo weinig mogelijk geld met de grootste kans om klanten binnen te halen. Dat betekent dat potentiële klanten je advertentie pas te zien krijgen wanneer ze al interesse hebben getoond voor je producten of diensten. Meer lees je in ons artikel over de customer journey.

Boek een gratis 30 minuten workshop om meer te weten te komen op maat van jouw onderneming.

Het woord 'funnel' komt uit het Engels en betekent trechter of baan waarlangs je je klanten wenst te laten lopen tot ze je product aankopen en gaan gebruiken. In een optimaal aangelegde funnel doorliep de klant de fasen van de customer journey, van iemand die je bedrijf nog niet kende, tot iemand die interesse toonde voor wat je aanbiedt, tot iemand die overgaat tot aankoop en de aankoop effectief gaat gebruiken, tot en met de klant die anderen gaat overtuigen om bij jou te kopen en zelf ook producten bij je blijft kopen. Lees er meer over in ons artikel over de customer journey. 

Boek een gratis 30 minuten workshop om te ontdekken welke funnels kunnen opgezet worden voor jouw onderneming.

Dat mag natuurlijk, maar hoeft helemaal niet. Bij Pirana zijn copywriters aan het werk met jarenlange ervaring in copywriting voor je website en voor sociale media. Is er dan nog een verschil tussen teksten voor websites en sociale media? Dat is er zeker. Teksten voor sociale media zijn over het algemeen nog iets persoonlijker geschreven. Wil je er meer over weten, boek dan een 30 minuten gratis workshop waarin we de mogelijkheden voor jouw onderneming bespreken.

Dat mag, liefst foto's van goede kwaliteit. Indien je geen foto's hebt kan je, afhankelijk van je specifieke producten of diensten (bv. voedsel, kleding, machines, ...) rekenen op een gespecialiseerde fotograaf uit ons team.

Pirana werkt zoveel mogelijk plaatsonafhankelijk vanuit voornamelijk Leuven en Valencia (Spanje). Wil je ons toch eens bezoeken, dan kan dat uiteraard! Neem dan even contact met ons op.