Heb je echt een copywriter nodig?

Het aanleveren van webteksten is voor veel ondernemingen een struikelblok. Naast het vinden van de tijd om teksten te schrijven, vereist schrijven voor het web toch een bepaalde techniek die verder gaat dan het opnemen van voldoende belangrijke trefwoorden in de teksten.

Verkoop je bijvoorbeeld warmtepompen, dan doe je er inderdaad goed aan om het woord ‘warmtepomp’ vaak in je teksten op te nemen – maar ook niet té vaak – en waarschijnlijk zijn andere trefwoorden ook wel relevant voor jouw doelgroep. 

Daarnaast zijn er bepaalde technieken in de opmaak van je webpagina’s die ervoor zorgen dat je website optimaal kan worden geoptimaliseerd door Google. Zo maak je extra duidelijk aan Google welke trefwoorden belangrijk zijn voor jouw onderneming, wat je website zeker hoger brengt in de zoekresultaten.

Het grote voordeel van webteksten optimaliseren voor Google? Een goed geschreven tekst voor Google is meestal ook een goed geschreven tekst voor je bezoekers. Laat je dus je webteksten schrijven door een professional, dan vang je ineens twee vliegen in één klap!

Copywriting & SEO voor jouw kmo

Wie een website laat bouwen bij Pirana, laat in de meeste gevallen ook door ons de webteksten schrijven. Heb je al een website, en wil je enkel je webteksten laten optimaliseren door onze copywriters? Contacteer ons vrijblijvend om de mogelijkheden te bespreken.

Recente projecten

Bekijk hieronder enkele van onze projecten